کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Valve از معرفی عینک بازی تا انتقاد بیش‌تر از مایکروسافت

به گزارش سافت‌گذر ؛ Valve مشغول ساخت عینک واقعیت مجازی خود است. نویسنده نیویورک تایمز شما را با تجربه استفاده از این عینک آشنا می‌کند.

 

چند روز پیش، Valve لیست استخدامی را منتشر و از «طراحان صنعتی» برای همکاری دعوت کرد؛ این خبر در اینترنت سر و صدای زیادی کرد. نیویورک تایمز امروز مقاله ویژه‌ای درباره Valve چاپ و در آن تصویر و توصیفی را از محصول جدید سخت‌افزاری این کمپانی منتشر کرده است.

این مقاله درباره تجربه نویسنده از کار با مدل اولیه یک عینک واقعیت مجازی است. وی می‌نویسد: «من را در یک دنیای مجازی غرق می‌کند. به یک سمت می‌چرخم و زامبی‌هایی را می‌بینم که دارند آماده می‌شوند از گوشت من اسنک بسازند. به سمت دیگری رو می‌کنم و نمی‌دانم چه بلایی سرم خواهم آمد.» به نظر می‌رسد نویسنده مقاله در هنگام استفاده از عینک تصاویری از بازی Left 4 Dead را مشاهده می‌کرده است.

مقاله نمی‌گوید که چه زمانی این عینک جدید بازی عرضه خواهد شد، و یا حتی این عینک به بازار عرضه می‌شود یا خیر. بیش‌تر مقاله درباره این است که Valve همه کارهایش را متفاوت با سایر کمپانی‌ها انجام می‌دهد؛ مثل استخدام یک اقتصاددان، یا انجام پروژه‌های سخت‌افزاری. اما برخی عقیده‌ای ندارند که عینک‌های واقعیت مجازی، آینده بازی‌های ویدئویی را می‌سازند. «پیتر مور» از مدیران Electronic Arts معتقد است این نوع سخت‌افزار مخاطبان زیادی را پیدا نخواهد کرد: «اعضای Valve کار با این عینک‌ها را دوست دارند؛ چون در آن‌سوی مرزهای IQ‌ و ثروت زندگی می‌کنند.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ مدیر Valve طبق معمول به مایکروسافت انتقاد نمود و این بار غول نرم‌افزارسازی جهان را به تلاش برای کپی‌برداری از سیستم عامل اپل متهم کرد.

البته مقاله درباره Valve، مقاله نمی‌شود مگر آن که انتقاد از مایکروسافت هم در آن باشد؛ کاری که «گیب نوول» از مؤسسان Valve در چند ماه اخیر با خوشحالی آن را انجام داده است. «نوول» معتقد است که مایکروسافت می‌خواهد از اپل و سیستم عامل بسته آن iOS، کپی‌برداری کند. وی تصریح می‌کند: «به مایکروسافت می‌گوییم که چالش‌های موجود در حوزه کاری شما را درک می‌کنیم... اما تلاش برای کپی‌برداری از اپل سقوط مایکروسافت را به تأخیر نمی‌اندازد، بلکه آن را تسریع می‌کند.»

نیویورک تایمز همچنین می‌گوید که حالت موعود «تصویر بزرگ» در سرویس دانلود بازی‌های رایانه‌ای کمپانی Valve موسوم به Steam بالأخره امروز رونمایی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11017 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/20 تعداد مشاهده: 1550
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1391/06/20 21:47
اخه valve خاک توسرشون ماکروسافت بیاد کپی کنه اصن به توچه تو خودت سیستم عامل داری داری زر زر می کنی؟
خاک تو اون استیمت با اون کانتر مسخرت که گرافیکش ماله زمانه مظفرالدین شاه E !!!!
سافت گذر نظرو بزار لطفا